MARC details
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
00577nab a22001577a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
campo de control |
EUIT |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20190130190313.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
161019t20191 -uk|||||s|||| 00| 0 eng d |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro/agencia transcriptor |
EUIT |
093 ## - Data entradad del registre |
Data entrada |
30/01/2019 |
094 ## - Data de publicació. |
Data de publicació. |
1/01/2019 |
100 ## - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
9 (RLIN) |
87121 |
Nombre de persona |
Di Bona, Laura |
245 1# - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Weaving a clinical academic career : |
Resto del título |
Illuminating the method and pattern to follow / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Laura Di Bona [i 5 més] |
336 ## - TIPO DE CONTENIDO |
Fuente |
rdacontent |
Término de tipo de contenido |
text |
Código de tipo de contenido |
txt |
337 ## - TIPO DE MEDIO |
Fuente |
rdamedia |
Nombre/término del tipo de medio |
informàtic |
Código del tipo de medio |
c |
338 ## - TIPO DE SOPORTE |
Fuente |
rdacarrier |
Nombre/término del tipo de soporte |
recurs en línia |
Código del tipo de soporte |
cr |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO CON FORMATO |
Mención de responsabilidad |
Becky Field, Jennifer Read, Natalie Jones, Sally Fowler Davis, Peter Cudd, Laura Evans |
520 ## - SUMARIO, ETC. |
Sumario, etc. |
The benefits of developing occupational therapists as clinical academics are well recognised. They include improved healthcare outcomes and experiences for service users, efficiencies for organisations and increased prominence of occupational therapy within healthcare. Yet occupational therapists describe uncertainty about how best to navigate clinical academic career pathways. We suggest that occupational therapists can increase their research aspirations, confidence and capacity by following a four-step method, weaving together clinical, academic and personal development. We outline our view of clinical academic development as a process with flexibility to incorporate occupational therapists’ diversity of interests and circumstances. By demystifying and illuminating the process of clinical academic development, we believe that occupational therapists may be able to weave more clinical academic development opportunities into their careers and increase the profession’s research capacity. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
61334 |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Teràpia Ocupacional |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
9 (RLIN) |
78542 |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Investigació en teràpia ocupacional |
773 0# - ENLACE AL DOCUMENTO FUENTE/ENTRADA DE REGISTRO ANFITRIÓN |
Número bibliográfico anfitrión |
24546 |
Número de ítem anfitrión |
28011 |
Lugar, editor y fecha de publicación |
London: British Association of Occupational Therapists, 1974 |
Otro identificador del documento |
262471 |
Título |
BRITISH JOURNAL OF OCCUPATIONAL THERAPY |
Número de control del registro |
(EUIT)26247 |
Número Internacional Normalizado para Publicaciones Seriadas |
0308-0226 |
Parte(s) relacionada(s) |
2019 GEN;82(1):60-64 |
856 40 - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS |
Identificador Uniforme del Recurso |
<a href="https://journals.sagepub.com.ezproxy.euit.fdsll.cat/toc/bjod/82/1">https://journals.sagepub.com.ezproxy.euit.fdsll.cat/toc/bjod/82/1</a> |
Nota pública |
Accés restringit usuaris EUIT |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Universal Decimal Classification |
Tipo de ítem Koha |
Journal article |