Educación Médica : aprender y enseñar en la profesiones sanitarias
Creators: Fundación Educación Médica.
Material type: Continuing resourceAnalytics: Show analyticsPublisher: Barcelona: Elsevier, 2015 -Content type: Media type: Publicació en sèrie Carrier type: ISSN: 1575-1813; 1579-2099 .Uniform titles: ClinicalKey.es Subject(s): Universitats | Salut | Ensenyament universitariOnline resources: Accés lliure: 2003-2012. | Accés lliure: 2015- Holdings: En paper: (1998T1)(1999 T2-4)2000-2003(2004 F4)2005(2006 T1). NO ES REP ACTUALMENT EN PAPER; Accés lliure Scielo: 2003-2012.; Accés lliure Elsevier Free: 2015-Item type | Current library | Collection | Call number | URL | Status | Notes | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Journal | Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa Internet | En línia | Text complet | Not for loan | Accés lliure (open access) des de 2015- | 0000003351857 | |||
Journal | Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa Internet | En línia | Text complet | Not for loan | Scielo, des de 2003-2012. | 285081 | |||
Journal | Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa Biblioteca | Paper | Capses ordenades alfabéticament (Browse shelf(Opens below)) | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consulta en Sala | 28508 |
Browsing Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa shelves, Shelving location: Biblioteca, Collection: Paper Close shelf browser (Hides shelf browser)
Capses ordenades alfabéticament VALORACIÓN DEL ENFERMO DROGODEPENDIENTE EN LOS SERVICIOS DE URGENCIAS/ | Capses ordenades alfabèticament Adicciones | Capses ordenades alfabéticament CANADIAN JOURNAL OF OCCUPATIONAL THERAPY | Capses ordenades alfabéticament Educación Médica : | Capses ordenades alfabéticament Anuario de psicología | Capses ordenades alfabéticament Enfermería clínica | Capses ordenades alfabéticament ENFERMERÍA INTENSIVA |
Baixa subscripció paper
Títol relacionat REVISTA DE LA FUNDACION EDUCACION MEDICA (2014-9832)
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.