Feblesa de tutories manca de feedback i autoregulació en l'estudiant d'infermeria/ Mª Pilar Sabater; Montserrat Puig; María Honrubia; Mª Teresa Lluch
Creator: SABATER MP..
Creators: Puig Llobet, Montserrat [autor] | Lluch Canut, Ma. Teresa [autor] | Honrubia M..
Material type: ArticleContent type: Media type: Article Carrier type: Subject(s): Avaluació | Ensenyament d'Infermeria | Espai Europeu d'Educació Superior | Estudis de grau | Metodologia didàctica | Tutors i tutoria (Educació) | Valoració | Avaluació continuadaOnline resources: Sol·licitar article a la Biblioteca In: ÁGORA D'INFERMERIA 2011 JUN; 15(2):68-71Summary: Resum: En el nou model derivat de lEspai Europeu dEducació Superior (EEES), lensenyament aprenentatge (E-A) es centra en lestudiant, enfront del rol més destacat del professor en lensenyament tradicional. El procés dexperimentació al que assistim en el nostre medi, requereix la valoració de les primeres experiències. continuada. Valoració metodologia didàctica. Ciències Psicosocials Aplicades a la Salut. Tutories.Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Journal article | Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa | En línia | Exclòs de préstec | ART-34883 |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.