banner
Normal view MARC view ISBD view

Le Problem Based Learning (PBL) : comment a-t-il été introduit dans les études d'ergothérapie en Europe et quels éléments ont permis sa mise en place ? / Marielle André, Alice Pellichero

By: André, Marielle [autor].
Material type: materialTypeLabelArticleContent type: text Media type: sense mediació Carrier type: volumSubject(s): Teràpia Ocupacional | Aprenentatge basat en problemes | Ensenyament de Teràpia Ocupacional | Europa In: ERGOTHÉRAPIES 2019 GEN; 72: 15-21
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Notes Date due Barcode
Journal Journal Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa
Biblioteca
Paper Capses ordenades alfabèticament (Browse shelf) Exclòs de préstec (Accés restringit) Consulta en Sala 34555

Dossier: l'ergothérapie hors des frontières

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.


   Recursos d´informació - Recursos de información - Information resources

Moodle
  • Bases de dades 

BVS 
ENFISPO   
 
  •  Bases de dades d'evidències

  • Cercadors acadèmics

 
  • Plataformes editorials

 
  • Portals temàtics

 
  •  Repositoris digitals

R
  • Revistes

 
  • Xarxes socials especialitzades en l'àmbit acadèmic

 
  • Més recursos 

Powered by Koha