El aula invertida : beneficios del aprendizaje dirigido por el estudiante / Carolyn E. Smith
Creator: Smith, Caroline E. [autor].
Material type: ArticleContent type: text Media type: sense mediació Carrier type: altreSubject(s): Aprenentatge actiu | Ensenyament pràctic | Ensenyament d'InfermeriaOnline resources: Accés lliure In: NURSING 2018 GEN-FEB;35(1):57-59Barcelona: Elsevier, 1983Item type | Current library | Collection | Call number | URL | Status | Notes | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Journal article | Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa Biblioteca | Paper | Capses ordenades alfabèticament (Browse shelf(Opens below)) | Exclòs de préstec | Consulta a sala | 0000101718651 | |||
Journal | Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa Internet | En línia | Text complet | Not for loan | 285151 |
Browsing Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa shelves, Shelving location: Biblioteca, Collection: Paper Close shelf browser (Hides shelf browser)
Capses ordenades alfabèticament Doble visión Cuando el familiar de un paciente moribundo también es enfermera / | Capses ordenades alfabèticament En alerta por arteritis de células gigantes / | Capses ordenades alfabèticament Transiciones de los pacientes en cuidados paliativos y el programa Medicare / | Capses ordenades alfabèticament El aula invertida : beneficios del aprendizaje dirigido por el estudiante / | Capses ordenades alfabèticament Metas de Enfermería 2009 SET; 12(7) | Capses ordenades alfabèticament Metas de Enfermería 2013 MAI; 16(4) | Capses ordenades alfabèticament Metas de Enfermería 2017 JUN;20(5) |
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.