logo euit

De qué hablamos cuando hablamos de autonomía / Joan Canimas

Creator: Canimas Brugué, Joan.
Material type: ArticleArticleContent type: Media type: Carrier type: Subject(s): AutonomiaOnline resources: Accés lliure In: Revista de Servicios Sociales y Política Social 2008;84:159-170Summary: Els professionals de la intervenció psico-sòcio-educativa han col·laborat en l’augment del caràcter polisèmic del concepte autonomia i, tot i això, a vegades l’utilitzen sense especificar a quin tipus d’autonomia es refereixen i sense que sigui possible deduir-ho del context discursiu en què és utilitzat. A judici de l’autor, aquest fet pot dificultar les bones pràctiques i la consecució d’aquells objectius de la intervenció psico-sòcio-educativa relacionats amb l’autonomia, i inclús conculcar drets. Del qual es dedueix: a) que la distinció i coneixement dels diferents tipus d’autonomia i la seva concreció, quan sigui necessari, en documents, protocols i pràctiques professionals en les que apareix, pot arribar a ser un factor de millora de l’eficàcia de la intervenció i de protecció dels drets dels usuaris, i b) que és necessari realitzar una classificació dels diferents tipus d’autonomia per ús de professionals i legisladors.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number URL Status Date due Barcode Course reserves
Journal article Journal article Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa Internet En línia Text complet Exclòs de préstec 0010173073275

Teràpia ocupacional en el nen i l'adolescent 200379 Grau en Teràpia Ocupacional

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha